Autor |
Bilbin
Junior
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Śro 19:50, 02 2006 Sie
|
|
Wiadomość |
|
imię: Bilbin
wiek: 16 lat
płeć: męska
broń: Pięści.
historia: Bilbin był sierotą. Nie wiedział co to szamani i duchy stórze. Mimo iż miał spore predyspozycje na to aby zostać jednym z szamanów. Utrzymywał sie z kradzieży. Któregoś dnia został poważnie pobity. Miał słaby organizm więc szukał jakiejś pomocy. Gdy jej nie znalał zaczoł sie włuczyć po ulicach aż doszedł do lasu w poblizu miasta. Szedł w jego głąb. Było mu już wszystko jedno. Wtedy spotkał on wielką postać. Nie był to człowiek. zemdlał wtedy. Gdy się obudził była nad nim ta sama postać. Jak sie okazało duch ten nazywa sie Xenox. Pomógł on chłopcu przetrwać w lesie i ozyskać siły. Bilbin dowiedział sie o szamanach, jednak Xenox nie umiał żadnej sztuki szamańskiej oprócz jedności ducha. Chłopiec bardzo sie zaprzyjaźnił z owym duchem. Zaczeli współnie ćwiczyć. Nie znali żadnej techniki ale trenowali walke mieczem przy pomocy zwykłej galęzi. Stawali sie coraz silniejsi. Wtedy odnaleźli w leśniej grocie piękny miecz. Zaczeli trenować jeszcze ciężej. Aby sie doskonalić wyruszyli w podróż. Po kilku tygodniach nauczyli się kontroli ducha. Bilbin powoli trenował nowe techniki. Starał sie jak mógł. Pewnego dnia spotkał starego szamana który wyzwał go na walkę. Mimo że chłopiec starał sie jak mógł przegrał z kretesem. Szaman ów dostrzegł w chłopcu duży potencjał i zaczoł go uczyć technik szamańskich. Nauczył go także jak można łapać duchy, a w prezęcie dostał wspaniałego ducha wojownika o imieniu Erion. Obecnie chłopiec podrózuje po świecie szukając szczęscia.
charakter: Bilbin jest pogodnym chłopcem. Trudno jest zdobyć jego zaufanie. Uwielbia przebywać w lesie. To właśnie las dał mu schronienie podczas gdy miał największe kłopoty. Z natury chłopak nie lubi walczyć choć często to robi. Nie myśli on o żadnym turnieju szamanów. Chętnie leży w upalny dzień na polanie w lesie i przysłuchuje sie szumowi drzew i radosnym trelą ptaków. Nie może nigdzie znaleźć sobie miejsca. Poszukuje swojego raju. Poznaje wiele duchów. I właśnie woli rozmawaić z duchami niż z ludzimi. Jeśli widzi że natura jest bezmyślnie niszczona wprawia go to w prawdziwa furie.
Opis broni:
miecz- jest to pięknej roboty miecz. Bilbin bardzo o niego dba i stara się go utrzymać w jak najlepszym stanie. Zawsze jest ostry jak brzytwa.
Rapier- piękny rapier na rękojeści ma on wspaniałe ozdoby. Nie jest jakoś przesadnie upiekszany ale bardzo lekki i praktyczny.
Noże do rzucania: Kilka lekkich prostych i ostrych noży. Są doskonale wyważone dzięki czemu świetnie się nimi rzuca.
dane duchów
imie: Xenox
moc: magia żywiołów (elektryczność także)
typ: stróz
historia: Xenox był młodym wojownikiem. Nieźle radził sobie z walką mieczem. Należał do pradawnego bractwa. Uczył sie tam podstał magi i szermierki. Ceniono go ponieważ był posłuszny. Zawsze bez szemrania wykonywał wszystkie polecenia. Gdy nagle pewnego dnia usłyszał rozmowe swojego przełożonego z mistrzem. Usłyszał on o potęznym źródle energi. O tym że ten kto je posiądzie zostanie władcą świata. Powoli jego pragnienie zwyciężyło. Zakradł się on po pewnym czasie do kwatery mistrza i wyciągnoł mape prowadzącą do owego skarbu. Wszystko szło jak pomaśle. Zabił kilka szkieletów i kilka zombikaów. W końcu spostrzegł kryształ. Pobiegł w jego kierunku. Wtedy jego oczom ukazał sie niecodzienny widok. Stał przed nim jego mistrz, tyle tylko że jako wampir. Xenox starał sie jak mógł jednak został poważnie raniony a jego ciało zostało rzucone do lasu w którym spotkał Bilbina. Ruszył z nim i stał sie jego najlepszym przyjacielem.
imie: Erion
moc: dźwiek
typ: stróż
historia: Erion pochodził z starej rodziny rycerskiej. wszyscy z jego rodziny byli wielkimi wojownikami a ich nazwisko wiele znaczyło. Wielko krotnie walcyli na wojnach niszcząc wrogów królestwa. Któregoś dnia Erion wybrał sie wraz z 2 braćmi na wielką wyprawę. Szli oni już dobre kilka minut gdy nagle zobaczyli bandę około 20 ludzi okradających powóz. Erion i jego bracia życili się do boju. Chonor nie pozwalał im na wezwanie pomocy. jakimś cudem udało im się przeżyć. Zładzieje uciekli. Wtedy Erion dostapił zaszczytu spotkania z najstarszym z rodu. Było to dla niego wielkie przeżycie. Podczas rozmowy chłopak usłyszał odgłosy walki. Ruszył sprawdzić co się stało. Zobaczył okropny widok. Wszyscy z klanu zostali zabici. Nawet jego ojciec. Rzucił sie na grupe oprawców lecz poległ. ten duch to bardzo uparta postać. Zawsze kieruje sie chonorem. Nie łatwo go wkurzyć lecz jeśli sie to zrobi to drżyjcie narody. Jest on potwornie wkurzajacy chwilami. Bilbin zastanawia sie czy mistrz miał tak dość tego ducha czy tak go lubił. W każdym razie Erion jest mistrzem strategi i samej walki. Często jego głos jest nie do przecenienia podczas pojedynków.
Imię: Hinok
moc: ciemność
typ: Stróż
historia: hinok to olbrzymi 2 metrowy wilk. Niegdyś był zwykłym człowiekiem. Jednym z 5 rycerzy Fu-kai (ludzi do zadań specjalnych). oddział ten dostał rozkaz. Miał odnaleść kryształ energi i przekazać go władcy. Droga nie była trudna. A walki toczyły sie z jakimiś szkieletami i zombiakami. W końcu drge zastąpił im olbrzymi rycerz zombi. Walka toczyła się dość długa lecz wojownicy poradzili sobie z niebezpieczeństwem. Zombiak ten zostawił piękny miecz. Hinok zapragnoł mieć tak wspaniałą broń. Więc ukratkiem wzioł piękną klinge i ruszył nieco w tyle. W końcu wojacy dotarli do komnaty z kryształem. Broniło go ledwie kilka zombi. Miecz Hinoka cioł pieknie i szybko uporali sie z ostatnią przeszkodą. ruszyli w drogę powrotną. W lesie dopadła ich jednak noc. Zatrzymali sie i rozbili obóz. Wtedy Hinok zaczoł czyścić miecz. ale ten mówił do niego aby zabił swych towarzyszy i zabrał krzyształ. W końcu uległ zabił swych towarzyszy dosłownie ich rozszarpał. Lecz jednen bronił się dłużej i Hinok uderzył przez przypadek w krzyształ przepoławiając go. nic się nie działa więc zabił i ostatniego towarzysza. kiedy jednak dotknoł krzyształu. Został zamieniony w ogromnego ducha-wilka. Strzegącego lasów. Podczas jednej ze swoich walk został złapany przez Bilbina. Słóży mu od tamtej pory wiernie. Potwafi on mówić lecz jest raczej mało rozmowny. wiadomo tylko tyle że klątwa miecza została zniesiona.
wzmocnienia:
* Tarcza cienia- Dzięki mocy Hinoka Bilbin może użyć czarnych mocy i utworzyć z nich tarcze. Owa tarcza owija Bilbina od stup do głowy łącznie z bronią. Żywe istoty które jej dotkną zostają porażone +50% (20fr)
*Rycerskie ostrze- Bilbni używa mocy Eriona i wprowadza ją do miecza. ostrze staje się wtedy twarde jak stal i niezwykle ostre. +20dmg (20fr)
*Zemsta natury- Szaman modli się do pradawnyhc duchów natury i prosi je o wsparcie. +10dmg (10fr)
*Furia chaosu- Bilbin jest w stanie jakby szału bojowego. Zaczyna czerpać energie z czystego chaosu. +25% (5fr)
*Jedność ducha- (5fr)
*Kontrola ducha (10fr)
*Wielka kontrola ducha (20fr)
Przyzwane stworzenia:
*Kamienny strażnik- Jest to ożywiony przypomocy fr kamienny posąg. mający 1fr i 40hp (20fr)
*Wilkołak- Jest to półwilk pół człowiek. Posiada niesamowitą siłe i zręczność. Jest silny i szybki. Ma 50 hp i 50fr. (50fr)
-Wilcza furia- jest to niezykle szybki i silny atak. Wilkołak do pazórów wprowadza fr prowadzac do ich wzmacnienia. Atakuje przy tym wściekle i niesamowicie szybko (20 fr)
-Atak pazórów- Wilkołak uzywa swych ostrych jak stal pazórów i atakuje wroga z całej siły (10fr)
-Pełna moc- Wilkołak używa całej energi i przeprwoadza swój atak promieniem (50fr)
-Wilcza moc-wilk zaczyna kumulowac energie w swojej paszczy. Ostatecznie wypuszcza ją w postaci olbrzymiej kuli energi która eksploduje w zetknięciu z wrogiem (40fr)
*Leśne duszki- są to małe świecące kulki energi. Latają swobodnie. Jednak pzy zetknięciu z wrognie wybuchają. mają 10 fr i 1 hp.
-smodestrukcja- wybuchają poświęcając swe fr i hp w kontakcie z wrogiem (10fr)
Ataki:
*Mroczne cięcie- miecz napełnia się czystą energią ciemności. Staje się znacznie bardziej niebezpieczny. Gdy Bilbin to wyczówa nie nim przeciwnika.(5fr)
*Piorun zawiści- Bilbin wykożystuje moc elektryczną którą kumuluje w rapierze i mieczu. . Następnie krzyżuje je. Potężny piorun uderza w niebo a następnie spada na nic nie spodziewającego się wroga (40fr)
*wybuch dźwiękowy- Bilbin klęka na ziemi i wbija po lewo rapier a po prawo miecz. Zaczyna poruszać w dziwny sposób rękoma. W końcu z wieką siłą wypycha je w przuc. Wtedy w przeciwnika uderza faja dzwięku. (60fr)
*Burza noży- Bilbin rozgrzewa swe noże do wysokiej temperatury. Rzuca nimi w przeciwnika. Noży w powietrzu jest coraz więcej. W kocu uderzają one w przeciwnika (10fr)
*Hu-kai- Bilbni stoji bezruchu. Powoli na jego rękach pojawia się wielka czarna kula. Staje sie ona ogromna. W końcu Chłopak rzuca ją z ziemie. A ta przsuwa sie z wielką szybkością powodując słabe trzęsienie ziemi. i uderza od dołu wybuchając. (30 fr)
*Churagan- Chłopak stoi soie spokojnie i wyciąga ręce. Pojawia sie porzednim tornado. Zostaje ono kierowane po okolicy. Zabierając skoły i drezwa. W końcu uderza w przeciwnika który zostaje lekko poturbowany. (20fr)
*Rzut skałą- bilbin wyciąga w góre ręce. Wtedy pojawai się wielki głaz. gdy ten głaz leci pojawiają sie nowe kamienie skały itp. W końcu w wroga uderza tysiące kamienni. (70fr)
*Destrukcja- chłopka stoi spokojnie. Po chwili pojawia sie za nim wielka mroczna postać. zmienia się ona w gigantyczną kule mrocznej energi. Kula ta wybucha niszcząc wszystko w promieniu kilometra. I to niszcząc doszczętnie (100fr)
*Podwójne uderzenie- Bilbin krzyżuje swoją broń. W rapierze kumuluje mroczną energie ciemności, zaś w mieczu siłę natury. Powstają przed bronią dwa kule energi jedna natury i jedna mroku. Oba wystrzeliwuja promienie które podczas lotu łączą sie w jeden niezywkle silny atak (80fr)
*Burza zapomnienia- Bilbin rzuca wystrzeliwuje w niebo jakiś tajemniczy promień. po chwilie zaczyna się potężny churagan. Piruny i wiatr uderzają w przeciwnika. Matka natura zaczyna go atakować. Aż po chwili zaczyna się przjaśniać i churagan ustaje. (50fr)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|